Long tail zoekwoorden

De concurrentie in zoekmachines is moordend. Door het grote aanbod van (online) ondernemingen wordt het steeds lastiger om goed te scoren in Google. Om jouw positie in deze dominerende zoekmachine [...]

Zoekwoorddichtheid

De zoekwoorddichtheid is anno 2021 nog steeds een factor binnen SEO. Op vele artikelen op het internet wordt de mate van belangrijkheid van deze factor betwijfelt. In de praktijk merken [...]

Duplicate content

Duplicate content is in het Nederlands gezegd: ‘dubbele inhoud’. Dit betekent dat er op twee verschillende webpagina’s bijna, ongeveer of precies dezelfde content staat. Uit schattingen blijkt dat ongeveer 30% [...]

Interne links in SEO

In dit artikel leggen we de ins- en outs uit van interne links en vertellen we hoe je de interne linkstructuur van je website kan verbeteren.  Wat is een interne [...]

Zoekwoordenonderzoek

Zoekwoordenonderzoek zet je in om vindbaar te worden in de zoekmachine van Google. Bij zoekwoorden-analyse komt veel om de hoek kijken en het vormt als het ware het fundament voor [...]

Heading tags voor SEO

Heading tags voor SEO zijn ontzettend belangrijk voor de vindbaarheid van je website in de Google zoekmachine. In dit kennisbank-artikel leggen we uit wat het is, waarvoor de heading tag [...]