De alles in 1 eCommerce Growth Hacking Formule van Seeders

Als eCommerce ondernemer komen er veel verschillende dingen op je af die je moet regelen om je online business goed op orde te krijgen. CRM en CMS systemen, al je Google kanalen, een SEO-partij en misschien zelfs wel een online accountancy systeem. Als onlinemarketingbureau met 10+ werknemers dat zelf ook een aantal websites online heeft staan begrijpen we dat.

Daarom hebben we een formule ontworpen die niet alleen overkoepelend is voor al jouw fundamentele online marketing activiteiten, maar die de activiteiten in elkaar laat grijpen en elkaar aanslingeren zodat jouw eCommerce exponentieel kan groeien. Hiervoor gebruiken we zowel conventionele online marketingtechnieken, maar ook nieuwe automatiseringstechnieken en big data analyse om jouw volgende stap te kunnen bepalen. Deze no-nonsense formule is daarmee gericht op de belangrijkste statistiek voor eCommerce ondernemers: conversie.

Interesse in onze growth hacking aanpak?

Wij komen graag bij u langs!

icon-traffic-generation

Traffic generation

Eerst genereren we meer traffic naar je eCommerce platform doormiddel van linkbuilding en geautomatiseerde Shopping Campagnes. Door onze ervaring en expertise weten we waardevolle links te plaatsen en komt jouw online autoriteit tot zijn recht. We kennen het doel-Roas algoritme van Google inmiddels door en door en weten hoe we hier mee om moeten springen. Bovendien werken we veelal samen met automated bidding experts zoals Adchieve, maar schrijven we zelf ook algoritmes om het maximale uit Google Shopping te halen.

icon-conversion-encouragement

Conversion encouragement

Kort nadat we met linkbuilding en shopping campagnes zijn gestart, beginnen we met het opbouwen van een AI-gestuurd gepersonaliseerde customer experience. Hierin werken we onder andere samen met Datatrics en zijn we in staat zijn om de consument te bereiken en zijn of haar experience bij te sturen van de orientatie- tot en met de evaluatie fase. Het vinden en formuleren van deze experience wordt gebaseerd op Big Data analyse met behulp van AI-gestuurde aanbevelingen, Data Science en onze eigen ervaring en kennis met betrekking tot consumenten psychologie.

icon-retention-loyalty

Retention loyalty

Tot slot pakken we de klant weer op met de eerder gedefinieerde customer experience door deze te benaderen in de evaluatie fase. Hier onderhouden we jouw relatie met jouw klanten door ze relevante content aan te bieden en hen de mogelijkheid te geven om terugkoppeling te geven over hun ervaring. Dit levert kwalitatieve data op waarmee we de traffic generation en conversion encouragement weer verder mee kunnen optimaliseren.

Onze arbeidsethos

In de relatie met onze klanten zien wij onszelf als een verlengstuk van het bedrijf waar we voor werken, noem het de interne internetmarketingafdeling. We begrijpen dat de ondernemer een bepaalde visie en lijn in gedachten heeft voor zijn bedrijf en we willen graag begrijpen hoe wij onze rol in deze lijn zo goed mogelijk kunnen invullen. Deze ‘verlengstuk-ideologie’ bepaald de volgende kernwaarden:

Transparantie

We begrijpen dat de technologische mogelijkheden van vandaag voor veel eCommerce ondernemers verwarrend en veel kan zijn. Onze visie bepaald dan ook dat we samen een koers bepalen die ook begrijpelijk voor jou is. Wanneer jij de door ons uit te voeren activiteiten begrijpt, stelt dat ons in staat om regelmatig en efficiënt te kunnen rapporteren over onze activiteiten.

Integriteit

We zullen altijd laten weten wanneer er gaat zoals men dat niet had verwacht. Op deze manier kan jij als ondernemer altijd jouw lijn adequaat bijsturen wanneer nodig en weet je ook wat er moet gebeuren om die exponentiele groei vast te houden.

Innovatie

De online en digitale wereld verandert snel en disruptief, wij vinden het daarom belangrijk altijd vooraan te staan bij de nieuwste ontwikkelingen. Sterker nog, ons type werk vereist een innovatieve werkhouding. Wanneer er zich nieuwe strategieën voordoen die relevant zijn voor jouw bedrijf dan zullen we proactief contact op nemen om deze door te bespreken en wellicht al te implementeren.